جل الخالق

یه عُمره ماها میگیم امریكا و انگلیس راست نمیگویند
اما عده ای " معلوم الحال " میگویند نـــخیر - راست ودرست ترین اخبار را اینا میگن.


------- اما دلیل راه انداختن این بحث و تناقض فعلی چیست؟

جالبه كه در پی افشای بند بند توافق نامه ژنوچای(اقتباس از تركمنچاي) از زبان دولتمردان آمریكا و انگلیس

كه بتازگی داریم هرروز از اخبار میشنویم (خوش بحال ملت ایران و چشاشون روشن)و لو رفتن

دسته گل های تیم دیپلماسی دولت ، در یك تناقض و دگرگونی آشكار همین معلوم الحالیون ،

میگویند كه آمریكا دروغ میگوید ... چنان میگوید ... و اینكه چرا حرفهای آمریكا را باور می كنید

اما حرفای ما را باور ندارید؟

... جل الخالق

تا دیروز آمریكا و دوستانش به زعم شما راست میگفتند

اما الان كه بند بند تفاوق نامه را برایمان میخوانند و تهدیدمان میكنند دروغ میگوید؟؟

باز هم جل الخالق

.................................................................

چرا براي سياسي نوشتهاي من نظر نميزاريد ؟ واقعا چرا؟

شايد منحرفم خودم نميدونم