ژنوچاي
یه عُمره ماها میگیم امریكا و انگلیس راست نمیگویند
اما عده ای " معلوم الحال " میگویند نـــخیر - راست ودرست ترین اخبار را اینا میگن.
------- اما دلیل راه انداختن این بحث و تناقض فعلی چیست؟
جالبه كه در پی افشای بند بند توافق نامه ژنوچای(اقتباس از تركمنچاي) از زبان دولتمردان آمریكا و
انگلیس
كه بتازگی داریم هرروز از اخبار میشنویم (خوش بحال ملت ایران و چشاشون روشن)و لو رفتن
دسته گل های تیم دیپلماسی دولت ، در یك تناقض و دگرگونی آشكار همین معلوم الحالیون ،
میگویند كه آمریكا دروغ میگوید ... چنان میگوید ... و اینكه چرا حرفهای آمریكا را باور می كنید
اما حرفای ما را باور ندارید؟
... جل الخالق
تا دیروز آمریكا و دوستانش به زعم شما راست میگفتند
اما الان كه بند بند تفاوق نامه را برایمان میخوانند و تهدیدمان میكنند دروغ میگوید؟؟
باز هم جل الخالق
.................................................................
چرا براي سياسي نوشتهاي من نظر نميزاريد ؟ واقعا چرا؟
شايد منحرفم خودم نميدونم